Telefon i datorn?

Skrivet år: 2010-11-24 | Klockan: 14:28:09 i ämnet: Dagbok
YuYa! Här har det inte bloggats mycket på senaste, inte ridit elr ngt. Idag ska jag prova mig upp på Nisse och se om vi slår ihjäl oss på ridbanan, annars provar vi gärdet. Kommer även julpynta i stallet ;) jag ska plocka en lite gran och ställa typ, utanför, fast det blir inge lysen på, det blir nog bara lite glitter! Se om hästarna skiter ner sig haha. Fast jag vet inte vart jag ska ställa den än.. Vi får se!

När jag startade upp internet förut ringde det till i datorn! Jag bara: Oj, har vi telefon i datorn?? Nej, jag fick tydligen ett meddelande, där stog det:
"Du har överskridit den inkluderade datamängden för ditt abonnemang denna månad. Hastigheten begränsas enligt ditt avtal, starta om terminalen. Mvh Telia"

Ööö?? Jasså? :$ Hehehe... Så jag blev typ, NEEJ! Kommer jag få VÄRLDENS segste internet nuu?? Men, det är inge skillnad, det är ganska snabbt :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0