Massor har hänt

Skrivet år: 2010-11-27 | Klockan: 10:00:31 i ämnet: Dagbok
Sitter hos Cissi. Med Mattias. Igår kom han vid halv 5 på kv och hämta mig, åkte och hämta Marina och sedan till Karlskoga, granngården för att köpa pellets lusern och kartong papper till hästarna. Käkade en korv vid OK. Åkte hem till Cissi, jag var almänt flum och käkade maränger med chokladsås på! Yuu, det var faktist liite äckligt haha.

Vi släppte in hästarna, och lagade mat som vi åt vid 12.00 typ. Den var riktigt god! Mattias kastade ihop ngt bara, och det blev bra! Vi måste ha ngt sånt där i familjen, för mamma, jag, cissi, andreas och mattias brukar bara kasta ihop ngt o gå på känsla, det blir typ alltid bra! Börjar sakna att rida Nisse nu, saknar honom överhuvudtaget, för jag hälsar inte på honom så ofta eftersom jag inte har mkt jouurer, hoppas skorna kommer till veckan.. Känns som om det inte är jag som äger Nisse, känns som jag sålt honom :o Illa!

Tog ut hästarna och sprang typ 70 ggr fram och tillbaka med hö till hästarna. Foffe hatar mig och vill inte gå inärheten av mig för att jag blev arg på honom när han försökte springa på mig, aj vad hon i handen jag fick när han klämde den i väggen! Fast nu är jag bra igen. Lugge tycker jag är jätteläskig för jag skulle ta hö, då råkade det prassla till i höensilage "pappret" så han typ dog av stroke!

Pisan är glad att se mig i alla fall och kan stå och mysa med sitt föl i magen ;) Inte för jag går in i magen och myser med fölet, men haha. Längtar tills hon föder! Ni ska få se en bild sen om vad tjock hon har blivit :D

Sitter vid tv, datorn nudå, och med en fullt brinnade brasa, gött det! Snart blir det frukost!
Hade gott Kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0