Kelso bloggar

Skrivet år: 2010-11-25 | Klockan: 16:07:23 i ämnet: Gästbloggare
Hejsan! Jag heter Kelso Lundström och är 6 år gammal. Jag är en hund med raserna Finsk lapphund och collie. Jag är svart med orangefärgade tecken, ja ni ser ju på bilderna. Min flickvän heter Grådis och är en honkanin. Ja jag vet, men jag föll för henne direkt:love: Min bästa kompis heter Kiro och är en hund ;)

Jag brukar följa med Lottzz på morgonen när hon tar ut hästarna och jag brukar följa med på eftermiddagen till stallet efter hon har kommit hem från skolan.

På våran gård springer det massa kaniner som jag bara äälskar att jaga! Jag gillar och krypa under källartaket bland grus och grejjer för att ta dem ;)

Jag skulle ha bloggat igår men Lottzz orkade ju självklart inte starta datorn åt mig!


24 november 2010 Onsdag - 1 månad kvar till julafton! :D


Jag och Lottzz var till stallet på kvällen och vi julpyntade i och utanför stallet, det blev jättemysigt och fint! Glitter överallt haha. Hon mockade till Nisse box och käkade bajs. Fast.. inte hon, jag käkade bajs. Lottzz blir inte såå glad på mig när jag gör det, men jag smyger mig på en kotte hit och dit ändå, det är ju snart första advent ;)

När vi kom hem tog hon fram en klotång!! Det värsta jag vet är att klippa mina underbara naglar! Jag ryckte och tycket verkligen jättesynd om mig själv, men sen slappnade jag av när jag märkte att hon inte klipper mig i purpan. Sen när jag trodde vi äntligen var färdiga så tar hon fram en hundborste! Ännu en hemsk sak.. Aja, jag stog ut medans hon redde ut mina tovvor, men hoon måste vara extra försiktig vid det hederliga stället, den är mer än värdefull! Vet ni vad hon gjorde sen?? Hon tog fram saxen!! Hon klippte mitt hår under fötterna, gissa om det var hemskt!! Hoppas det är bra med er. Jag mår bra än så länge iaf! Fråga om ni undrar ngt mer om mig :)

Varma Luddiga Kramar //Kelso, Kezo!

En film på mig:



Jag och min kärlek:


Jag:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta bilder! :)

2010-11-25 | 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0