Jag vill rida!

Skrivet år: 2010-11-14 | Klockan: 11:28:18 i ämnet: Dagbok
Oj vad ont i ryggen jag har! Tog tablett förut, så jag får väl vänta typ ½ timme. Tittade ut imorse och då ser jag att snön nästan har smält helt, undra hur det ser ut på ridbanan? Det är saker världens slask än! Så det är säkert för halt..

Igår (varje dag) när jag mockar åt Nisse tänker jag på massa skojjiga saker jag kan skriva på bloggen! Men när jag väl sitter här har jag glömt allt! Då när jag kommer tills stallet och ska mocka igen kommer jag på allt! Jag borde nog skriva ner allt. Sitter och funderar på om man kan ha frågestund på bloggen någon dag? Elr vad tkr ni?

Ska gå ut och fota lite med Kelso tänkte jag, eller så redigerar jag lite foton ni kan få se :)

Med Vänlig Hälsning// Skalott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0