Helt plötsligt

Skrivet år: 2010-11-15 | Klockan: 13:29:20 i ämnet: Fotografier
Fick helt plötsligt den här känslan när jag åkte till ridhuset med Nisse, vad glad jag helt plötsligt blev! Måste vara låten som uppfann minnena, jag hörde den i bilen då. Jag var så nervös att lasta ut Nisse, han springer ut ur transporten och jag har ingen chans, måste jag träna bort! Kanske ska ha stång i bak! Linn ska rida Nisse idag, jag NIkita så ska jag visa ridvägar i borgen. Tror jag glömde snokremmen i knutsbols ridhus då, haha!

Något jag upptäckt som är irriterande. Det är när jag lägger in musik på mobilen, all musik i mappen la jag in i mobilen, men hälften av låtarna finns inte med på mobilen! Dom finns i datorn, men inte i mobilen :s

Tycks om bilderna?


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tror jag dör, snacka om att du kan fota ;P Vissa säger att det bara är att trycka på knappen, men jag om någon borde ju veta att det minsann inte är så lätt som man tror. Jag får ju knappt med 1 % av det motivet jag vill ha (Haha) Älskade bild nr 2 även om den första också var fin :D

2010-11-15 | 13:41:14
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Bild nr 2 var verkligen jättebra!

2010-11-15 | 21:36:54
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0