Bilder från idag

Skrivet år: 2010-12-13 | Klockan: 21:43:27 i ämnet: Foto - Hästar
Måste även säga till er att jag tog in hästarna förut, kom på att jag har ju faktist breda allrounddäck på cykeln som gör att jag kan cykla i snön. Bara det att min cykel har stått ute hela vintern. Den fungerade klockrent förutom att varken hand eller tramp bromsen fungerade, trampbromsen kunde jag cykla bakåt med och så. Jag hade Kelso med och så tänkte jag eftersom Kelso var så pigg och sprang som en galning så trampade jag på lite extra i nedförsbacken till stallet, glömde helt bort att jag inte hade några bromsar.. Ouups..!!
Jag fick slänga mig av för att få stopp på det hela!

Vetni? Dessa bilder blev till och med jag nöjd med!! (Bilderna är klickbara!)

Och vi börjar med.. Nikita!



Ambra!


Blackie!


Nisse!


Sist men inte minst.. Bianco!



Kommentarer
Postat av: Åsa

haha du e duktig du gumman, man ska inte köra över sin förmåga haha....

Men ruskigt fina kort på Black dom gillar jag skarpt =D

2010-12-13 | 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0