Pluutt

Skrivet år: 2010-12-03 | Klockan: 17:41:59 i ämnet: Dagbok
Dagarna går så fort! Har inte haft ngt internet så nu sitter jag hos Jennifer och bloggar därifrån ;) Igår red jag Nisse lite och han hade askalas bra galopp! Riktigt stor och fluffig, inte massa trav galopp. Jennifer och jag ska til KronHallen nu och köpa godis, fredags godis. Imorgon blir det lördags godis med Jennifer och Karl pluutt ;)

Det står ett paket här med inkarrrrksplachbrilich ?? Jennifers språk, ja fråga mi ikke vad de betydder! 


Bjuder en skön bild på min skrutt som är tagen av Jennifer haha ;p

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg :D roligt att du också har en ridtravare :D

2010-12-04 | 21:12:24
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Åh vad söt bild =D



SV: Ja jag tyckte med den var bra =D Finkar super!!

2010-12-04 | 22:00:18
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0