Nisse får vinterfötter

Skrivet år: 2010-12-12 | Klockan: 16:32:20 i ämnet: Stalldagbok
Sune kommer äntligen och ska sko om Nisse till vinterskor! Han ska tuta när han kommer förbi här. Sen ska jag rida lite dressyr på Nisse, mjuka upp honom på ridbanan (som jag då äntligen kommer kunna rida på sen) osv. Ska bli riktigt kul att inte rida på gärdet! Åt nyss kycklingsallad och det var riktigt gott. Vi har tolkat ganska mycket med Nisse, han tycker det är riktigt kul. Att jobba ett dressyrpass på gärdet (som jag försökte) går inte alls för han är för pigg och lyssnar inte alls på mig. Han bara galopperar och steppar på gärdet. Han kommer vara stel idag känns det som, han blev svett igår så.

Bilder fotade av mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0