Hästgodis som julklapp

Skrivet år: 2010-12-22 | Klockan: 23:03:22 i ämnet: Stalldagbok
Funderar på att köpa hästgodis till Nisse imorgon, har tyvärr inte råd att köpa någon "dyrare" hästgrej. Nisse måste ju få nån julklapp ;)
Det får bli efter jul.
Då funderar jag faktiskt på att köpa nya benskydd eftersom vi ska tävla hoppning nästa år, kan vara bra att ha hela skydd då. Framskydden är det en spricka i efter jag ramlade av Nisse, tror han fick en brodd på skyddet då (där ser vi turen att ha ben/senskydd, kanske hade fördärvat Nisses ben annars!)
Och nytt borstsätt skulle ju sitta fint då jag borstar Nisse ramlar det strån från borstarna, typ tre år gamla nu haha.

Benskydd (Allt i ett) - 299:- från hööks


Har kastat ihop lite olika borstar mm här. Kommer från Hööks. Men det är inte säker jag köper därifrån.


Finns fler borstar jag vill ha. Finns på Ullared - Gekås också, dit ska jag ju någon gång åka. Och så finns det borstar jag redan har som är funktionsbara fortfarande. Min piggborste är relativt ny, ryktborsten med gummiskrapan är i bra skick, vi fick en ny man- svans borste av min mamma i julklapp, ansiktsborsten ser knappt använd ut och den mjuka viskan är i bra skick.
Putsboxen fick jag av Mattias min bror i present för två år sedan, den håller på att rasa ihop nu så.. dags för en ny sådan också!
Kanske.. en sån här i röd? På hööks för 249:- Måste ha en putsbox snarast, som sagt min rasar ihop.


Sen kanske man borde tänka lite på sig själv också i första hand.. Jag skulle behöva nya ridskor. Och regnkläder.
Men det återkommer jag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0