Filmen: Life or something like it

Skrivet år: 2010-12-13 | Klockan: 21:58:57 i ämnet: Jag tipsar


Lanie Kerrigan (Angelina Jolie) jobbar som TV-reporter på Seattle Television och lever det till synes perfekta livet. Hon tror sig ha allt som är viktigt; en känd sportstjärna till pojkvän (Christian Kane), en underbar lägenhet och ett bra jobb.

Hennes "perfekta" värld sätts dock i gungning efter att den hemlösa mannen Prophet Jack (Tony Shahoud) säger till henne att hon lever att meningslöst liv och att hon kommer att dö inom en vecka. När flera av Prophet Jacks förutsägelser visar sig vara sanna börjar Lanie utvärdera sitt liv och sina värderingar - vilket också innebär att hon tar upp bekantskapen med en kameraman (Edward Burns) som under lång tid funnits i hennes tankar.

Romantisk komedi
Barntillåten
1 tim & 39 min
Inspelad 2002

Kommentarer
Postat av: Ferra ;)

Älskar den filmen! Du och jag har sett den nån gång.. har för mig att vi tittade på den när vi var hundvakter hos mamma haha, bill-anden och allt xD

2010-12-13 | 22:43:03
URL: http://thesunasmyfaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0