Det blev inte som väntat

Skrivet år: 2010-12-13 | Klockan: 20:44:50 i ämnet: Dagbok
"Be stjärnorna på himlen om hjälp.." Det verkar faktist fungera. Det har gjort mig från den ledsnaste när jag vaknade till den glada spralliga jag igen. Jag ligger inte speciellt efter i skolan som skönt är. Ska bara göra lite saker så är jag ifatt. Jag trodde nå heelt annat!

Jag försökte mig på att rida barbacka då jag flög runt när vi travade, så jag satte på sadeln ist. Haha. Marie höll på att longera Ambra medan Andreas D och Magnus glodde på. Riktigt kul med sällskap, för det mesta har alla redan varit uppe när jag kommer så jag har inte sett eller haft sällskap av ngn i stallet på nån vecka nu. Findus (stallkatten) har jag inte sett en blink av! Tänk om man aldrig ser honom ngt mer? ..

Nu är det bara lite mer tur jag behöver, sen klarar jag mig nog! Ska gå upp och kolla på ... film tipset kommer i ett inlägg alldeles strax! ;)

Har tagit lite kort på hästarna i solen idag, ska ni också få se!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du det var kul med sällskap :) du får hojta till så kanske det blir fler gånger;-)

2010-12-14 | 08:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0